ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΤΥΧΙΑ

heading

Όταν ξεκινούσαμε να λειτουργούμε, σκοπός της δημιουργίας του φροντιστηρίου μας ήταν να παρέχουμε εξειδικευμένες υπηρεσίες που θα βοηθήσουν τα παιδιά στις εισαγωγικές τους εξετάσεις για τα Πρότυπα και Ιδιωτικά Σχολεία. Μ᾽ άλλες λέξεις, η επιδίωξή μας ήταν να γίνουμε η πρώτη και απόλυτη επιλογή του γονέα που θα ήθελε να προετοιμαστεί το παιδί του για τις παραπάνω εξετάσεις.

Έχοντας ήδη άριστη γνώση για τα Πρότυπα και τα κορυφαία Ιδιωτικά Σχολεία, ενημερωνόμασταν συνεχώς με σκοπό να παρέχουμε σωστή και έγκυρη πληροφόρηση στους γονείς, ανταποκρινόμενοι πλήρως στις αλλαγές του πλαισίου και των αυξημένων απαιτήσεων των εξετάσεων.

Πάνω σε αυτό το κράμα χτίστηκε με εμπιστοσύνη, σεβασμό και αφοσίωση, μία έντιμη σχέση με τους γονείς και τα παιδιά, μέσα από την οποία καταστήσαμε σαφές, ότι ως Φροντιστήριο δεν είμαστε «θαυματοποιοί», δεν χορηγούμε τον «ορό της γνώσης» στα παιδιά, αλλά γνωρίζοντας εξαιρετικά τη δουλειά μας, κατευθύνουμε το κάθε παιδί ξεχωριστά, υποδεικνύοντας τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσει πιστά για να φτάσει στην επιτυχία…

Και η σχέση αυτή αποδείχθηκε τόσο ισχυρή, που οι ίδιοι οι γονείς απαίτησαν να την εξελίξουμε, δίνοντας νέα υπόσταση στους όρους «εξειδίκευση» και  «επιτυχία». Τα ίδια παιδιά που παρακολουθούσαν τα μαθήματα στο Δημοτικό επιθυμούσαν να συνεχίσουν την παρακολούθηση των μαθημάτων και στο Γυμνάσιο και διαδοχικά στο Λύκειο και στις Πανελλήνιες εξετάσεις.

Η διδασκαλία στο Γυμνάσιο, που όσο κι αν ακούγεται «εύκολη» και ίσως «διεκπεραιωτική», μόνο έτσι δεν είναι… Στο Γυμνάσιο αναλαμβάνουμε να εντάξουμε τα παιδιά στο πλαίσιο που η διάδοχη κατάσταση είναι όχι το Λύκειο απλά, αλλά οι Πανελλήνιες εξετάσεις. Μ’ άλλα λόγια δηλ. το αντικείμενο που εξετάζεται σχολαστικά δεν είναι αυτή καθ’ αυτή η επίδοση του τετραμήνου ή της τάξης, ο βαθμός δηλαδή, αλλά η απόκτηση και η ευχέρεια χειρισμού μίας θεμελιώδους γνώσης από την κάθε τάξη του Γυμνασίου, ώστε να είναι υπαρκτή ως «προίκα» στο Λύκειο. Είναι ανώφελο και ματαιόδοξο να επιδιώκει ο μαθητής μία υψηλή βαθμολογία για λόγους κοινωνικούς ή οικογενειακούς, χωρίς ουσία… ούτως ή άλλως, όταν έχει γίνει σωστή και σοβαρή δουλειά, η επιβράβευση είναι αναπόφευκτη!

Όλο το παραπάνω πλαίσιο ομαλοποιείται, όταν ο μαθητής εισάγεται στο Λύκειο και αισθάνεται σίγουρος και ασφαλής κατά την διάρκεια των σπουδών του. Η «προίκα» της γνώσης που προαναφέραμε, είναι αυτή που του παρέχει όλα τα εχέγγυα για το επιθυμητό αποτέλεσμα στις Πανελλήνιες εξετάσεις!

Η επίτευξη του στόχου αποτελεί το επιστέγασμα της διδασκαλίας με διαφορετικούς, αλλά εξειδικευμένους καθηγητές στην κάθε εκπαιδευτική βαθμίδα και σχεδιασμό (πρότζεκτ) και συνάμα την επισφράγιση της σχέσης μεταξύ μας!